• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Rolex Datejust 16220

Pris
59000
Returpolicy
Enligt ök.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Öppnar upp för att sälja eller byta denna 16220 med silvertavla i väldigt fint skick överlag men givetvis med några hairlines/märken, troligtvis opolerad. Köpt av mig på forumet 2022 och sedan använd i rotation. Går fint och ska ha servats enligt tidigare ägare. Mig veterligen kommer den med alla tillbehör, se bild. Den kommer även med äkthetsintyg och "Service Card" från 2021 utfärdat av Orologi & Dintorni Vintage.

Information om klockan:
  • Ref: 16220
  • År: 2001
  • Diameter: 36mm
  • Material: Stål
  • Urverk: Cal.3135
  • Urtavla: Silver med safirglas
  • Länk: jubilee, stretch enligt bild

Öppen för bytesförslag enligt nedan endast i gott skick (modeller kan ändras och tillkomma):
  • Omega Speedmaster
  • Omega SMPc svart
  • Rolex OP36 grön, turkos, rosa
  • Rolex Datejust 116233 svart tavla med oyster TT
  • Rolex Datejust på jubilee, öppen för olika modeller med färgglad tavla
  • Rolex Submariner no-date 4-liner
  • Cartier Santos-Dumont

F2F möjligt i Stockholm om du, som jag, har en referenstråd. Kan skickas på köpares bekostnad.

IMG_4164.JPG

IMG_4163.PNG

IMG_4155.jpg

IMG_4162.jpg

Tack KS för underbart forum!

Bilagor

• IMG_4161.PNG
    IMG_4161.PNG
    82.9 KB · Visningar: 8
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp