• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Rolex Explorer I, Mk2

Snårtas

Rolex
Pris
55000
Returpolicy
Ingen
Bilder Skickat
  1. Ja
Uppdaterar denna gamla, tillbakadragna annons pga nya möjligheter.
Fullset, inköpt av mig hos AD i England i slutet av oktober 2017. Tidshållning enligt spec, halva garantitiden kvar. Mkt bra skick, med undantag av repor på nedre vänstra bandhornet som jag lyckades få av stenbänkskivan i köket när jag slängde sopor. Bilden är tagen så osmickrande som möjligt.
En polering kostar 3000 kr på Nymans Ur, priset är satt med detta i åtanke för den som stör sig på skicket. Pga skicket så skickas den ej, utan endast F2F med välrenommerad medlem. Inga returer eller byten då nytt skall inhandlas...
Tack KS för annonsmöjlighet!
7C16FDFF-25F4-4538-8EE1-7E42EAED1804.jpeg
6285A709-2214-444C-89D2-25FDF25B7704.jpeg
F549B057-FDE9-46B5-8B97-E3EF39B83A9E.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp