• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

D

Deleted member 11690

Guest
Denna vÀxer pÄ mig alltsÄ :) sjukt nöjd!
image.jpg
 

kalles888

Cartier
https://klocksnack.se/threads/ute-efter-en-16710-prisbump.123377/
@kalles888, har du noterar att servicegarantin frÄn Krons specificerat din 16710 med 3186 verk? DÄ den Àr frÄn 2004 stÀmmer ju inte de.

TÀnkte ocksÄ pÄ att det kanske Àr onödigt att du visar serienumret helt öppet i din annons.
0E3B03C4-9BDB-4DE6-BBA6-DB84B929EB90.jpeg
Har nu tÀckt för serienumret. MÄste vara en miss frÄn krons gÀllande urverket.. För allt annat sÄsom serienummer etc stÀmmer överens. Swissera mÄste ocksÄ ha missat det, vilket Àr dÀr jag köpte den.

Kanske kan ringa och be om ett nytt i vÀrsta fall?
 

Timmen

Omega
Tjena. NÄgon hÀr som har koll pÄ bra eftermarknadslÀnkar? Hör mycket gott om strapcode angus. Söker en Jubilee till min 116710LN, kul att testa nytt. Hade ocksÄ varit kul att se bilder om nÄgon kör den pÄ lÀder.
 

joca

Patek
2-Faktor
Har nu tÀckt för serienumret. MÄste vara en miss frÄn krons gÀllande urverket.. För allt annat sÄsom serienummer etc stÀmmer överens. Swissera mÄste ocksÄ ha missat det, vilket Àr dÀr jag köpte den.

Kanske kan ringa och be om ett nytt i vÀrsta fall?
Tycker jag absolut du ska göra. En gammal ap jag hade fick fel serienummer pÄ service-spec. Ringde direkt adn och de rÀttade till det med nytt korrekt protokoll (ap gjorde det dÄ de hade skrivit fel men adn kontaktade ap).
 
Topp