• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex GMT trĂ„den đŸ‘ŠđŸŒâ€Š

TFK

Omega
Är det nĂ„gon som har koll pĂ„ vĂ€ntetiderna pĂ„ GMT Master II nuförtiden? Blir du fortfarande utskrattad av AD om man vill stĂ€lla sig i kö? Eller har hysterin börjat lĂ€gga sig?

Andrahandspriserns Àr ju inte direkt att leka med.. (189k för en 126710BLRO pÄ luxurywatches..)
 

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Är det nĂ„gon som har koll pĂ„ vĂ€ntetiderna pĂ„ GMT Master II nuförtiden? Blir du fortfarande utskrattad av AD om man vill stĂ€lla sig i kö? Eller har hysterin börjat lĂ€gga sig?

Andrahandspriserns Àr ju inte direkt att leka med.. (189k för en 126710BLRO pÄ luxurywatches..)

Tror det Àr ganska tufft fortfarande.
 

galĂĄcticon

Patek
2-Faktor
Är det nĂ„gon som har koll pĂ„ vĂ€ntetiderna pĂ„ GMT Master II nuförtiden? Blir du fortfarande utskrattad av AD om man vill stĂ€lla sig i kö? Eller har hysterin börjat lĂ€gga sig?

Andrahandspriserns Àr ju inte direkt att leka med.. (189k för en 126710BLRO pÄ luxurywatches..)
Om den kostar 189k pÄ andrahandsmarknaden kan du nog rÀkna med att köplats Àr körd ;)
 

MH123

Cartier
1675 Gilt med fina bevels:)
0C2FC4CD-4F91-4CF1-944F-662C182B0755.jpeg
 

Ticktacktick

Breitling
Myst runt i den hÀr trÄden ett lÀngre tag Àn vad lÀkarn rekommenderar, men helskotta vad sugen jag blir pÄ en rootbeer-rackare...
Det Àr en grym klocka som jag dessutom tror Àr ett framtidslöfte, förutsatt att du talar om de Àldre modellerna! Har bara haft min ett par veckor men den bara vÀxer o vÀxer pÄ mig för var dag som gÄr! Varm rekommendation!
 

Mack-T

Omega
2-Faktor
Det Àr en grym klocka som jag dessutom tror Àr ett framtidslöfte, förutsatt att du talar om de Àldre modellerna! Har bara haft min ett par veckor men den bara vÀxer o vÀxer pÄ mig för var dag som gÄr! Varm rekommendation!

Den nya modellen Àr snygg, helt klart. Men det Àr definitivt de Àldre modellerna som gör det för mig. Vad kör du för ref?
 

Nudelpalm

Omega
ABB7965C-6E99-411C-930F-28C6EA587924.jpeg
Kort frÄga - varför Àr GMT Two Tone inte mer populÀra? Okej att de har en enfÀrgad bezel vilket verkar vara all the rage men dÀr verkar det ju som att man kan göra ett klipp. Dessutom tycker jag personligen att den Àr riktigt snygg pÄ ett svart lÀderband :D slÀnger med en bild för inspiration snodd frÄn internÀtet.
 
Topp