• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rolex Oyster Perpetual Datejust 18k

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Någon Rolexräv som kan komma med lite mer info om denna klocka? Ungefärlig ålder, värde och storlek? Jag har googlat med endast hittat ett liknande damur. Klockan säljs som den är, utan vare sig box eller papper.

gehydu8a.jpg


http://www.tradera.com/herrur-rolex-oys ... _169391045
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Kan nog vara en 16018....sent 80-tal...cal 30xx?
Om armbandet är Rolex.....45-50k....isch....hade jag slantat om jag va på jakt.....
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Tack! Då har jag lite koll. Funderar på att lägga ett bud men är nog lite mer sugen på någon GMT eller en SDDS.
 

Målarn

The Steak
Den lär nog gå +45k och kan över 50k om nån sitter och roar sig och sen ej betalar... Har ju hänt flera gånger på tradera :)
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Målarn skrev:
Den lär nog gå +45k och kan över 50k om nån sitter och roar sig och sen ej betalar... Har ju hänt flera gånger på tradera :)

Ja just nu är det en med 0 i omdöme som leder. Kanske finns roligare Rolex att lägga de pengarna på. Denna är som sagt utan papper och box.
 
Topp