• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Rolex Sea-dweller deepsea 126660

Earwitness

Omega
2-Faktor
Pris
160000
Returpolicy
Nej, om inte annat överenskommes. Fortfarande under garanti
Bilder Skickat
  1. Ja
Rolex Sea-Dweller Deepsea
”James Cameron”.

Ref: 126660
Uttagen: Sverige 2019, fortfarande under garanti.

Nyligen genomgången av Nymans UR, finns reparationsrapport från Ur-makaren.

Skicket är riktigt bra. Finns såklart lite hairlines och någon liten ding. Men inget som jag stört mig på!

Jag har inte supermånga omdömen i min GG/BG-tråd, men den här klockan är köpt av @Emlan här på KS och misstänker att han kan gå i god för mig 😂

GG/BG: https://klocksnack.se/threads/earwitness.175156/

Pris: 160000kr (tidigare: 168000kr) eller bytes. Ser gärna byten också. Rolex 40mm+, Speedy eller kanske en schysst Panerai 😁 vid byte värderas den något högre. Kanske sitter du på en 116660 och en Speedy som du vill byta? Fantastiskt isf :)

Lyssnar på rimliga bud.

Kan skickas på köparens risk och bekostnad, men ses mycket hellre f2f.

Hojta till om det behövs fler bilder 👌
 

Bilagor

  • IMG_8357.jpeg
    IMG_8357.jpeg
    161.2 KB · Visningar: 69
  • IMG_8358.jpeg
    IMG_8358.jpeg
    522.2 KB · Visningar: 66
  • IMG_8359.jpeg
    IMG_8359.jpeg
    468.3 KB · Visningar: 61
Senast ändrad:
Topp