Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Köpes Rolexlänk 78360 med endlinks 580

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av virrooo, 14 maj 2014.

1. virrooo
    Trådstartare

virrooo Präst

Hej!

Jag vill köpa en oysterlänk med ref 78360 endlinks ref 580. Jag är intresserad av antingen länk plus endlinks eller bara länk. Hör av dig om du har det jag söker!

Mvh

Jacob gillar detta.
  2. Rock_N_Ron

Rock_N_Ron Friends of KS

Va´ f-n... Är det inte en så´n jag har hemma som kom med min GMT?!? Har ju bytt till Jubilee nu & kan inte spara på allt...
    Kollar ikväll om jag kommer ihåg! Påminn mig i PM annars!

virrooo gillar detta.
  3. Maro

Maro Friends of KS

Från:
    Varberg
    Ja det är en sådan du har;)

Rock_N_Ron och virrooo gillar detta.
  4. virrooo
    Trådstartare

virrooo Präst

Det här låter lovande :D Vi pratas mer ikväll!

5. Rock_N_Ron

Rock_N_Ron Friends of KS

F.n vilken skrämmande koll du har då! ;)

virrooo; du får nog påminna mig, för jag ska host:a ett barnkalas med 12 st 10-åringar ikväll, så när dom gått hem kommer jag med största sannolikhet behöva en rejäl Old Fashioned & kommer rätt snabbt bli dimmig...

6. virrooo
    Trådstartare

virrooo Präst

Haha, jag lovar att kontakta dig på ett väldigt varsamt icketjatigt sätt sen då ;) Om du inte överlever får du gärna testamentera länken till mig! Lycka till :)

Sjöö Sandström Royal Straps