• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rubber B - släpper band till Patek.

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
vad tycker panelen?

Diskutera fritt..

Personligen så tappade jag förtroende när de kom med band till Sky-Dweller, det blir inte direkt bättre efter detta släpp.


http://us5.campaign-archive1.com/?u=c4811a31939227c4add40df7e&id=a4845d6d12&e=229cc7d4b3


image.png

image.png
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Gräsligt! :facepalm: Känns som att de har tappat det. Tidigare modell på RubberB till Rolex och möjligtvis Panerai känns okej men detta ser bara billigt ut.
De släppte ju även till Skydweller nyligen, det var även det ett bottennapp.

TXQgsuGkES4lUjho5q08L8N19WTBKe5Bm_hB-DYMiDg.jpeg


Rolex Sky-Dweller rubber strap_0.jpg
 

Jonaz

Rolex
Patekbandet var väl inget vidare, kan tänka mig att det kan fastna en del guck i "flänsarna". Skydwellerbandet var lite för sportigt till modellen... Kanske skulle sett bättre ut på en sportrolle?
 

rillesnille

Panerai
2-Faktor
Ganska naturligt, men ingen superhit tycker jag, ser underligt ut med två färger på gummibandet på Skydweller, men kanske är ett rimligt komplement till de Nautilus med skinnband... hm
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Idén - klockren.

Utförandet - mediokert.

Skulle vara 'skoj' att kunna byta runt lite om man hade förmånen att äga en 5711. Men jag skulle inte byta till det där.
 

POO

Panerai
Presenterar stolt: "The ultimate in quality swiss innovation", trumvirvel, ett gummiband!!!!!

De som görs till subar mfl. är rätt fula och ser billiga ut de med så ingen borde bli förvånad.
 

MånsT

Rolex
Gräsligt! :facepalm: Känns som att de har tappat det. Tidigare modell på RubberB till Rolex och möjligtvis Panerai känns okej men detta ser bara billigt ut.
De släppte ju även till Skydweller nyligen, det var även det ett bottennapp.

TXQgsuGkES4lUjho5q08L8N19WTBKe5Bm_hB-DYMiDg.jpeg


Rolex Sky-Dweller rubber strap_0.jpg
Gummit var kanske ingen höjdare på Sky-Dweller - men fan vad cool själva klockan blev i vit metall och grå tavla!
 
Topp