• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Ryssdelar

rogart-63

Patek
Skänkes mot fraktkostnad 60:- .En himla massa delar till ryssklockor såsom Slava och Raketa .Diverse kompletta verk och många isärplockade allt i en salig röra . Tavlor och boetter ,bakboetter m.m.m.m .Mycket användbart vid renoveringar av verk ..Allt skänkes mot fraktkostnaden 60:- . Sen om man vill och tycker sig hågad kan man sätta in en lite peng på BCF .

Kujpddv.jpg
 

rogart-63

Patek
Om ingen förbarmar sig tills i morgon lägger jag ut alltihop på Tradera .Vet vet då kanske jag t.o.m får betalt några kronor .;):p
 

rogart-63

Patek
Ja jag tror det .Boett finns med glas till både slava och raketa finns .Det som saknas kan vara stammar och kronor och visare . Kan dock tänkas att jag har en del stammar vid närmare eftertanke .Har ett verk som passar i någon av boetterna som inte funkar men skulle gå att renovera om man har lust .
 
Topp