• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad SÅLD: Breitling Aerospace Evo - uttagen 2018-11-29

Pris
29000
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer nu min fantastiskt fina Breitling Aerospace Evo.

Den är köpt ny av mig av Rydbergs Ur i Helsingborg den 29 november 2018. Mycket sparsamt använd då den snurrar i cirkulation med andra klockor. Jag vet att många möjligen tar sig friheten att skriva så, men jag vill verkligen betona att jag under dessa dryga två år sedan jag köpte klockan kanske totalt använt den vid ungefär 20-25 tillfällen, därav att den är i ett superfint skick!

Klockan är dessutom alldeles nyligen utförd batteribyte och täthetskontroll av Breitling Scandinavia vilket kostar 1.790 kr (se bilder på kvitton m.m.) Allt på bild följer givetvis med, även kassakvitto i original från inköpet. Dessutom är klockan försäkrad genom en klockförsäkring hos Solid AB följer med till den nya ägaren (gäller t.o.m. den 28 november 2021) och vi gör ett ägarbyte på solidab.se i samband med köpet.

Jag säljer för att göra plats för en inkommande klocka, så inga konstigheter och således är inga byten aktuella.

Tack för annonsplats KS!

Hälsningar

Simon
IMG_4866.jpeg
IMG_4868.jpeg
IMG_4869.jpeg
IMG_4870.jpeg
IMG_4872.jpeg
 
Topp