• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Säljtråd M/L ofodrade kavajer, skjortor

Jonvafan

Omega
Pris
300
Returpolicy
Om beskrivningen varit felaktig
Bilder Skickat
  1. Ja
Tillbakadraget, skickas till Sellpy

Jag startar en säljtråd med lite grejer som inte kommer till användning. Grejerna finns i Umeå och den som kan får komma och prova men jag tänker att jag anger pris inklusive frakt i annonsen. Kan såklart samfrakta om du vill ha flera saker. Kommer också att fylla på med mer.

Två ofodrade kavajer stl 48. Märket är Pour och de är av samma modell, en grå och en blå. Rutmönstrade och har fin textur på tyget. Jag är osäker på vad det är för tyg, lappen i innerfickan är bortklippt på bägge, skulle tippa på någon blandning med inte så mycket ull. Inga skador eller fläckar. De är dock använda en hel del och aldrig kemtvättade. Har växt ur dem så därav försäljningen :) kan tänka mig att byta mot något liknande i stl 50 eller passande 185 cm och 85 kg.
Prisidé 300 kr/st inklusive frakt
IMG_4300.jpeg

IMG_4301.jpeg


Två bomullsskjortor från Riley storlek M regular. Kort i ärmarna på mig. Använd och tvättad en gång vardera så näst intill nyskick. Ena är vit med blå söm för knapparna och den andra är rödaktig? tror jag.
200 kr styck inklusive frakt.
IMG_4296.jpeg

IMG_4295.jpeg


Teddyjacka beige. Storlek L. Inte mycket använd. 250 kr ink frakt
IMG_4319.jpeg
 

Bilagor

  • IMG_4301.jpeg
    IMG_4301.jpeg
    846.5 KB · Visningar: 3
  • IMG_4304.jpeg
    IMG_4304.jpeg
    439.1 KB · Visningar: 3
  • IMG_4306.jpeg
    IMG_4306.jpeg
    800.1 KB · Visningar: 2
  • IMG_4305.jpeg
    IMG_4305.jpeg
    653.1 KB · Visningar: 2
  • IMG_4307.jpeg
    IMG_4307.jpeg
    935.4 KB · Visningar: 3
  • IMG_4320.jpeg
    IMG_4320.jpeg
    541.5 KB · Visningar: 4
  • IMG_4329.png
    IMG_4329.png
    210.1 KB · Visningar: 3
Senast ändrad:
Topp