• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

saf

fedge

Breitling
Har köpt en klocka av Saf. Mycket trevligt bemötande, tydlig och snabb kommunikation samt ett väldigt seriöst intryck. Rekommenderas!
 

Pancamo

Omega
2-Faktor
Gjort affär inom lifestyle med Saf, bara positivt att säga! Bra kommunikation, trevlig och supersnabb leverans. Tack!
 

Glusch

Cartier
Köpt off-topic av Saf för under tusenlappen. Trevlig kommunikation och smidig affär. Goodguy rakt igenom!
 

JacobGyll

Breitling
Träffade @saf F2F i stockholm och gjorde en affär i 40k klassen. Mycket trevlig och gjorde mig lite lugnare vid mitt första klockköp här på forumet. 110% GG.
 
  • Like
Reactions: saf

Watchnerd

Breitling
Köpte en populär Rolex modell av @saf f2f.
Klockan var precis i det skick som utlovades.
Supernöjd! :)
Dessutom väldigt trevlig och sympatisk.
Skulle inte tveka på att göra en affär igen.
Rekommenderas starkt!
 

MatEd

Breitling
Köpte en Rolex i 100k klassen av @saf F2F i Stockholm. Klockan var precis som sagt och affären gick väldigt smidigt.
Väldigt trevligt bemötande!
100% GG!
 

Liam

Breitling
2-Faktor
Köpte en Rolex Batman av @saf F2F affär i Stockholm, aldrig känt mig så trygg i en klockaffär innan som jag gjorde med @saf
Mycket smidig affär och trevlig kommunikation. 100% Grym kille GG!
 
Topp