Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Safirglas högsta kvalité köpa

Diskussion i 'Hemslöjd, modd och fix' startad av Chuck, 1 maj 2014.

1. Chuck
    Trådstartare

Chuck Friends of KS

Hej! Glaspressen kom igår och nu ska jag beställa riktigt safirglas till min citizen NY6021. Fått tips om cousinUK men undrar ifall det finns fler leverantörer och vilken kvalité de håller. Söker det bästa :) [​IMG]

Skickas från min iPhone via Tapatalk

2. plattfot

plattfot Friends of KS

Från:
    Norrort Sthlm
    Chuck gillar detta.
  3. Scaramanga

Scaramanga Friends of KS

Från:
    Norrland
    Den där klockan/projektet kan du väl berätta mer om!?

Chuck gillar detta.
  4. Chuck
    Trådstartare

Chuck Friends of KS

Absolut, handlar en klocka jag köpte förra året http://www.timetotalk.se/timetotalk/incoming-fran-tokyo-t8205.html som ersatte min ny0040 som egentligen ersatte min 14060m.

När jag köpte klockan så stod det "crystal glass" och jag uppfattade det som safir glad var jag. Men icke, ordentligt repat glas efter nån dumpning på tippen gjorde mig besviken. Ända sedan dess har jag velat byta till safirglas men de är inte förrän senaste månaden jag blivit fäst vid klockan. Kvalitén (förutom glaset då) på länk boett och vridringen är outstanding. Tavlan är imo riktigt fin för det priset jag betalade. Om man bortser från prestige och swissmade likställer jag kvalitén med Tag heuer Aquaracer/ Omega 300m lätt. Men nu väntar beställning på glas :)

Återkommer!
    Nån bilder på urverket och tavla!

Skickas från min iPhone via Tapatalk

Teknikfreak, Baconpastej och Minuteman gillar detta.