• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Save the date! Lördagen den 14 januari är det dags för KS årliga vinterfest!

Hawk100

Rolex
Chansar på svarsalternativ 1...... :D
Om jag vinner så sätt ett frimärke på formfranskan och skicka den med Postnord så kommer den kanske fram lagom till julaftonsfrukosten!
(Är det förresten en slump att Postnord låter förvillande likt postmord????)
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Nästan fribiljettläge här.. Har varit med några gånger. Sjukt kul varje gång, men gissa vad som helt saknats vid samtliga tillfällen..

1: klockor
X: män
2: KS-medlem/mar av kvinnligt kön

Försten att gissa rätt vinner en Formfranska..
Detta är ju en könlös hobby.....vi är alla hens med varandra......det gäller bara att undvika vissa stökiga element.....jullemaffian och surgubbarna......så blir det en angenäm afton ....
 

Bottenviken

Breitling
Är även en simpel torpare från norr välkommen? Fö har man hört rykten över dessa vilda tillställningar med mängder av dåliga Rolexkopior ;)
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Nej nu sjutton blir det story time! Någon?


Nån hade med sig (kanske var @JLW men är uppriktigt ej säker) och den fick bada i öl och bli eldad på ljusen etc. Inget superkaoz men ah, den fick stryk i alla fall. @jabla var inte närvarande så blev ju ingen värdig avrättning.
En forumkändis fyllde år och fick en superfake 16528 "MOP" innan gtg:n som avrättades värdigt men bestämt gång på gång. Spiken i kistan sattes av Spencer som begravde den i ett blockljus.
Död åt fake!
 

TompaC

Rolex
2-Faktor
Jag kör personligen dörr till dörr service och plockar upp alla i hela sverige om det blir av :)
IMG_4129.JPG
KS bounty hunter
 
Topp