Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Seiko bullet modifiering

Diskussion i 'Hemslöjd, modd och fix' startad av yonsson, 10 augusti 2013.

1. yonsson
    Trådstartare

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Detta är en ganska rolig modell, men jag tyckte inte visarna passade urtavlan varken när det gällde formen eller färgen, så jag bytte visarna till visare från en SNZG15

Innan

Efter

Nu har både band, sekundvisare och chapter ring röda accenter. De nya visarna är som tur är precis lagom långa, men det kanske inte är så oväntat i och med att de är från en klocka med samma storlek på urtavlan.

Konfettiregn, albinh, seikoswede och 2 andra gillar detta.
  2. StarMan

StarMan Friends of KS

Från:
    Västerbotten
    Snyggt! Man skulle tro att det var så den skulle se ut från första början ju, perfect match.

Fifflio gillar detta.
  3. yonsson
    Trådstartare

Från:
    GBG
    Tackar! Blev jävligt nöjd. Konstigt hur ens billigaste klocka helt plötsligt kan bli en storfavorit i samlingen.

4. yonsson
    Trådstartare

Från:
    GBG
    Bättre lumeshot:

5. Crowolf

Crowolf Guest

Passar riktigt bra på den där. Snyggo!

6. Sullstrom

Sullstrom Friends of KS

Från:
    Västerås
    Bra matchat! Gj!

7. wundlander

wundlander Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Blev mycket bättre än original. Är det inte märkligt att färgerna inte matchar från fabrik?

8. yonsson
    Trådstartare

Från:
    GBG
    Håller med dig. De slänger dit skxvisarna på i princip alla skx-boetter oavsett om det passar eller inte. Personligen tycker jag att kanterna på visarna ska matcha kanterna på timmarkeringarna.

9. _jonte

_jonte Friends of KS

Tror jag skrev det nån annanstans iofs... men det blev verkligen kanonbra! De gamla visarna passade inte alls, de ny perfekta!

yonsson gillar detta.