• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Seiko SBDC003 Blumo

henel321

Breitling
2-Faktor
Då har man ägt en.. Otroligt mycket klocka för pengarna, men konkurrensen i beateravdelningen är lite för stor. :)

Köpt ny av mig 11/3 2013, har haft den kanske 10-15 ggr sedan dess. Mycket fint skick, men såg nu när jag tog bilderna att jag på något sätt lyckats få en liten skum repa i glaset vid 10, inte stort men synlig i rätt ljus... Kommer med box och papper och allt sånt.

Säljes för säg 2750 kr eller bytes mot t.ex. en Longines Conquest eller något annat kul. Pengar upp inga problem. Retur inom 24 h om den inte är som beskrivet / på bilderna vid postfrakt. Ingen retur vid f2f.

IMG_20160221_153223.jpg IMG_20160221_153244.jpg IMG_20160221_153312.jpg
 
Senast ändrad:
Topp