• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Seiko Seikomatic Weekdater 6206

mikklos

Omega
2-Faktor
Pris
2900
Returpolicy
Bara om något är fel
Bilder Skickat
  1. Ja
Köptes nyligen från Tradera men jag har annat i sikte så den får gå. Infon jag har kring tidshållning kommer från den förre ägaren. Priset jag satt är samma jag köpte den för.

Seikomatic Weekdater 6206 JDM
Storlek: 36,9 mm (utan krona)
Tjocklek: 11,3 mm.
Daydate: Engelska/Kanji.

Enligt tidigare ägaren har klockan en noggrannhet på ungefär +/- 30 sekunder per dag i stillastående läge. Det lilla jag använt den så fungerar den utan anmärkning. Okänd servicehistorik.

Snygg urtavla med lätt sunburst och fin guldglans på timmarkörerna. Den guldfärgade boetten är svår att göra rättvisa på bild. Det ursprungliga akrylglaset ska ha polerats av den förre ägaren.

På klockan sitter ett nytt läderband på 19 mm.

Kan ses F2F i Stockholm eller skicka spårbart som köparen står för.
Det här är första gången jag säljer på Klocksnack och har heller inte köpt så mycket här. Länk till min Tradera-profil finns i min blygsamma Goodguys-tråd.
IMG_4822 - stor.jpeg
IMG_4820 - stor.jpeg
IMG_4841 - stor.jpeg
IMG_4839 - stor.jpeg
IMG_4844 - stor.jpeg
IMG_4834 - stor.jpeg
IMG_4835 - stor.jpeg
IMG_4816 - stor.jpeg
 

Bilagor

  • IMG_4847 - stor.jpeg
    IMG_4847 - stor.jpeg
    220.3 KB · Visningar: 10
  • IMG_4819 - stor.jpeg
    IMG_4819 - stor.jpeg
    148.1 KB · Visningar: 9
  • IMG_4833 - stor.jpeg
    IMG_4833 - stor.jpeg
    193.1 KB · Visningar: 11
Topp