• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

seiko skx009 eller orient mako black på mesh!?

KRICAR

Cartier
Pledge Member
Har en skx009 och en orient mako black. En av dessa ska få ett mesh armband! Men Vilken av klockorna skulle ni sätt det på!? :) kan även tillägga att den som inte får mesh får ett hirsch liberty 22mm large Brown / silver på sej :)
 

Subby

Rolex
Min röst går för SKX:en, grym på mesh.

Bild snodd från nätet.
DSCF9888.jpg
 

KRICAR

Cartier
Pledge Member
Har inte båda 22mm luggar? Isåfall är det ju bara o köra varannan dag ;)
jo dom har det så det är bra :) men kommer nog införskaffa en certina DS action diver oxå och ha den på vanlig länk så jag har skxen på mesh, Orienten på läder, certinan på original länken, citizen nighthawken på Nato. Osv. Haha
 

Fanboy

Cartier
jo dom har det så det är bra :) men kommer nog införskaffa en certina DS action diver oxå och ha den på vanlig länk så jag har skxen på mesh, Orienten på läder, certinan på original länken, citizen nighthawken på Nato. Osv. Haha
Men i såfall är det bara att klicka hem ett mesh och kolla vilken som blir grymmast på! Sen får den andra ta lädret ;)
 

Hubbatix

Cartier
Tänk på att 009:an har fetare bandstift än Makon. Det GÅR att köra smala stift i Seikon, men det är inte att rekommendera över tid eftersom man riskerar att gröpa ur hålen i luggarna. Finns dock smala stift med fetare ändar att få tag på.
 

Lundgren🥊

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Djävulen vad snyggt det är med mesh då! Verkar ju lyfta varenda klocka! Vad är skillnaden på ett vanligt vs shark-mesh?
 
Topp