• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko SKX033, pepsi diver!

Ormet

Panerai
2-Faktor
SÅLD

Efter en hel del funderande så har jag valt att lägga ut min sista (som varit aktiv i rotation) och fullt fungerande SKX033/7S26-0040 i mycket bra skick till salu, jag behöver ge plats för annat nu. Originallänk i mycket bra skick medföljas, den är fortfarande väldigt solid vilket är lite ovanligt då de ofta är lösa och extremt rassliga. Denna är möjligtvis lite ovanlig från de flesta andra SKX031/033or som flyter omkring då den har datum i romerska siffror (och engelska).

Servicehistorik okänt men går som ett 7S26-verk bör göra. Bezel roterar, lite motstånd finns och den har lite ”spel”. Byter dag/datum utan problem, skruvas in/ut utan problem. Yttre skick är bra, finns hairlines på boett och bezel. Glaset är i stort sett oskadd, finns en liten repa kring kl 12. Urtavla, visare osv är mer eller mindre felfria.

Pris: 2100 kr
Frakt: Försäkrad frakt ingår.
Retur: Nej, men om klockan inte stämmer mot beskrivningen får vi lösa det på något sätt.
Byten: Nej.

01.jpg

02.jpg

03.jpg

IMG_6700.JPG

IMG_7068.JPG
 
Senast ändrad:
Topp