• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Seiko SNKL41 och SNKL23, två videorecensioner

Flying Viking

Omega
2-Faktor
Hej alla!

Tänkte dela med mig min erfarenhet med ett antal modeller eftersom jag redan gjort videorecensioner på dem. Första jag tänkt ta fram är Seiko 5 SNKL41, en rätt så unisex modell (bra julklapp alternativ;)) med tokmycket potential för olika stil! Kan fortfarande fås för kring 1000 SEK via nätbutiker. Ifall ni funderat på en Seiko 5 så tycker jag att detta är ett bra alternativ.

Andra alternativet jag kan varmt rekommendera är SNKL23. Ungefär samma storlek som SNKL41 men lite olik form samt färg. Fås också kring 1000 SEK fortfarande, men priserna påväg upp pga. hög efterfrågan.

Kolla in snutterna och berätta vad ni tycker! Fråga på engelska/svenska/finska här eller hellre i videons kommentarfält ifall ni undrar över något :)

Hoppas någon har nytta av dessa!


 
Topp