• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Seiko sumo *tillfällig*

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Säljes fort, eller inte alls. Kan tas bort utan förvarning, så var snabb.

Svart tavla.
44mm, bra lys, helt ok urverk (6R15). Bästa dykarklockan runt 5000kr.

Säljes med nästan oanvänd originallänk, anvil-länk från Yobokies (kostar 550kr lös ny), samt retrorubber från timefactors.

Köpt på wako-store i Tokyo (Seikos egna butik) av mig till dyra pengar. Kommer med Box och allt lull lull.

Skick: något litet gnugg på ena bandhornet och en repa i glaset (vid kl 10), annars i kanonskick.

Gamla bilder:




Pris: 3000kr hämtad (i GBG) eller 3100kr skickad. Inget prut på denna och var snabb om du är sugen. Kommer ta bort annonsen om den inte säljer fort.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tackar för visat intresse, PM kommer besvaras utifrån det lilla kösystem jag nu försöker anordna. Om fler är intresserade, så skicka pm med ert användarnamn och ordet sumo i titeln, för annars blir jag helt snurrig.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Klockan är on hold och reserver finns, så om inget konstigt händer så är klockan att betraktad som bokad.
 
Topp