• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Seiko

JaTack

Rolex
2-Faktor


Bra kvalité till bra priser skulle jag säga. Hittade en gammal Seiko hemma som var "bortglömd", i med ett nytt batteri och vips så var den igång igen utan problem.

Sen har de ett stort utbud med väldigt väldesignade klockor i olika prisklasser. De har också en fin historia bakom sig.
Seiko är också ett väldigt innovativt företag som kommer med mycket eget.

Men jag är ju nykär och blind, så mina åsikter är väl relativt onyanserade åt Seikos fördel :D
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
tumblr_lu7j57tFwG1qjgyuwo1_500.gif
 
Alltså jag provocerade verkligen inte. Det är bara det att jag ser Sika i mååånga inlägg så jag blev nyfiken. Historian har jag gått igenom. Men jag ville veta varför Seiko? Men skit i.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Boris Balkan

Fark you!
Alltså jag provocerade verkligen inte. Det är bara det att jag ser Sika i mååånga inlägg så jag blev nyfiken. Historian har jag gått igenom. Men jag ville veta varför Seiko? Men skit i.


Sent from my iPhonee using Wannatalk

Om du verkligen läst historiken på KS så tror jag att du förstår varför SEIKO har en solid fanbase här.
 

mouqvist

Rolex
Kan ni inte bara svara Kim isf dissa? Så tråkigt när somliga bara hänvisar till gammal info.
Allting finns ju på nätet, varför ska man ha en diskussionssida i så fall?
Svara gärna utifrån egen historia eller låt bli överhuvudtaget.
 

meo_swe

Audemars
Prisvärda och stryktåliga klockor är väl en ganska stor säljpitch för mig.
Sen att de gör klockor i prisklassen 200-60 000 är lite småroligt imo.
 
Topp