• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sexlaxar

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Jag har gjort ett byte med Martin i 50 000kr klassen, allt stämde och var som utlovat, vi möttes halvvägs mellan Sthlm och Helsingborg. Det visade sig att Martin är en mycket trevlig kille som verkligen delar mitt klockintresse så det här är bara början på en lång vänskap!
Tack Martin
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Köpt klocka i "högre prisklass" av Martin och skulle inte tveka att göra det igen. Förtroendeingivande och enkel att göra affärer med.
 
Gjort affär med Sexlaxar. Oerhört trevlig och sympatisk. Klockan var precis enligt beskrivning och det resulterade i en smidig affär. Skulle gärna göra fler!

/Hobbygolfarn
 

Kramer

Omega
Köpt ett stycke Jaeger-struts från @Sexlaxar på distans. Bandet var helt enligt beskrivning och affären var ett nöje i sig med lite bra klocksnack på vägen. Jag gör gärna fler affärer! 100% GG.
 

Time is now

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Gjorde ett byte med en slant mellan. Mycket fin affär och allt som utlovat. Dess utom en jäkligt härlig snubbe 100% Goodguy!
 
Köpt en Rolex av Sexlaxar. Bra kommunikation innan träff. Möttes upp och verifierade klockan hos AD. Allt i sin ordning och enligt beskrivning. Mycket trevlig kille, det blev fika efteråt och lite snack. 110% GG!
 

Maccan

Omega
2-Faktor
Sålt en klocka f2f över en kaffe och en trevlig pratstund. Mycket trevlig och kunnig. Ordning och reda på allt från början till slut.
Gör gärna affär igen, 100% Goodguy.
 

Samson32

Cartier
2-Faktor
Träffade @Sexlaxar idag över en kopp och gjorde en bytesaffär. Trevligt tugg och allt gick hur smidigt som helst. Gör gärna fler affärer med denna GG I framtiden. 100% GG
 

addel

Omega
2-Faktor
Sålt en klocka på distans till @Sexlaxar och allt gick jättesmidigt. Trevlig och snabb kommunikation. En delsumma betalades innan jag postade klockan och resten kom in direkt när klockan kom fram. Skulle inte tveka att göra affärer med Sexlaxar igen.
 

jabla

Sarlacc
Köpt klocka i 50k-klassen och är mer än nöjd!
Handlar gärna igen och tvekar inte att rekommendera honom om någon frågar.
 
Köpt klocka av @Sexlaxar (via ombud). Supertrevlig och smidig att ha å göra med. Tar ansvar för det han säljer. Kanonkille som jag gärna gör affär med igen!
 
Senast ändrad:
Topp