• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sgt Poppa

Sgt Poppa

Rolex
2-Faktor
Har du gjort affärer med mig så skriv gärna en rad eller två, tack på förhand:)
 
Senast ändrad:

Hotshot

Rolex
2-Faktor
Köpte en speedy av Poppa :) möttes upp och allt var i sin ordning. Trevlig kille och 100 % GG! Hade inte tvekat på att göra fler affärer med denna herre!
 

danne10

Panerai
2-Faktor
Köpte en klocka (100k sek+) av @Sgt Poppa och han är väl definitionen av en good guy, rak och trevlig kommunikation, tydlig beskrivning av objektet, jag hoppas kunna göra mer affärer framöver, 100% good guy

Sgt Poppa fixade även leverans mellan städer så han gick flera steg utöver förväntan
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Vågar lämna bort en klocka modell dyrare till denna herre innan jag fått betalt. Inga problem! Bara att handla på. :)
 

MattNatt

Cartier
Skön snubbe den där @Sgt Poppa :)

Bytte en dinka modell dyrare och sjunger med i hyllningskören. Gillar både bytesdinkan o trådskaparen. Hatten av o mina varm rekommendationer.

GG certified :angel:
 

cjne

Cartier
Köpte en IWC Big Pilot på distans, det var en allt igenom positiv upplevelse, klocka, hantering och bemötande helt perfekt. Skulle inte tveka att göra fler affärer med Sgt Poppa!
 

S.N

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Känner @Sgt Poppa väl sedan tidigare och har i dag haft nöjet att sälja honom en klocka.

Går i god för att han är en hedersknyffel av rang och givetvis en hundraprocentig GG.
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Har haft nöjet att sälja en klocka till denna mycket sympatiska person. Hade dessutom turen att frakten drog ut lite på tiden av olika anledningar, så vi fick möjligheten att ha ett antal trevliga telefon- och PM-konversationer. Snabb betalning, rak kommunikation och genuint trevlig att ha att göra med. Vad mer kan man begära som säljare ...? ;)
 

Zingo77

Cartier
2-Faktor
Gjort ett byte f2f med klockor i det övre prissegmentet. Känner Poppa sen tidigare och alltid lika trevligt att göra affär ihop! Givetvis 100% GG och rekommenderar alla att någon gång göra affär med herrn i sin klock-karriär :)
 

Djstrahl

Omega
Köpte en klocka av @Sgt Poppa. Allt var som i annonsen och kommunikationen var mycket god, allmänt smidig affär. Absolut en goodguy och gör gärna fler affärer med honom i framtiden.
 
Topp