• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SILIAN vintage watch

Vostok1

Cartier
Tjena.
Någon med kunskap om märket SILIAN?
Tror det är Swiss och har gjort klockor med subsekund.
Är det något värde i dom, för jag hittar nästan inget på nätet om dom.
Tacksam för svar.
Mvh
 

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Snälla använd de trådar som finns för identifiering, frågor, och värdering - hur svårt ska det vara? De är ju till och med fästa högst upp!

Du har ju postat 80 inlägg före detta, så nog borde du kunna hitta en tråd?
 

Vostok1

Cartier
Jadu, jag är inte haj på datorer, smartphones eller teknik. Jag är bara klockintresserad och tycker det är kul med andra som delar intresset. Men om du har andra intressen som teknik, datorer och annat så gratulerar jag dig till att du gör rätt och att du tar dig tiden att tillrättavisa sådana som jag.
Tack för inlägget och ber ödmjukast om ursäkt för denna fadäs.
 

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
Snälla använd de trådar som finns för identifiering, frågor, och värdering - hur svårt ska det vara? De är ju till och med fästa högst upp!

Du har ju postat 80 inlägg före detta, så nog borde du kunna hitta en tråd?
Det är väl inte hela världen med en onödig trådstart då och då kan jag tycka. Finns det inget intresse för märket eller vad det annars kan röra sig om för ämne sjunker de undan i flödet, och ibland kan det ju utveckla sig till en rolig märkesspecifik tråd eller mer n så. Just nu hittar man ett eko av en liknande tråd på förstasidan. En tråd som blev rolig i sig och dessutom gav upphov till ett kul podcastavsnitt och ett kapitel i en bok. Men med det sagt så är väl oftast t ex Identifieringstråden ett bättre ställe. Inte minst för frågeställarnas egen skull. @Vostok1 om du frågar där så ser nog oftast många fler frågan och sannolikheten för bra svar ökar. :)
2A8843F6-60B0-452D-9752-4B3BD30B70B8.jpeg
 
Topp