Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Sinn 356

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Isac85, 10 december 2014.

1. Isac85
    Trådstartare

Isac85 Bonde

Efter mycket hattande har jag tillslut bestämt mig för att sälja min fantastiska Sinn 356

Servad i september i år (kvitto finns) och fungerar således klanderfritt, inköpt 2007

Kommer med inner- och ytterbox, rese/servicecase, cert, låda för länk med bandverktyg och annat smått och gott
    Klockan kommer med tre stycken armband, två stycken stål (med extra länkbitar) och ett svart läder, alla är Sinn original
    Klockan är i mycket fint skick
    Retur om klockan inte är som beskriven
    F2F möjlig i Skåne

Pris: 9000kr, riktigt fint pris nu!! vänligen inga bytesförslag!

Googla eller sök på instagram #sinn356 för fler bilder på denna grymma modell, där finns bla hur klockan ser ut på andra länkalternativ (det är alltså inte min specifika klocka det är bilder på utan mer för att få en känsla för modellen)

Detta är alltså modellen med akrylglas och inte den tråkiga safirmodellen

image.jpg image.jpg 20141210_203240.jpg 20141210_203343.jpg 20141210_203305.jpg 20141210_203430.jpg image.jpg

Bramster, Seikosthlm, Ice och 10 andra gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps