• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Sinn 356

Isac85

Cartier
Efter mycket hattande har jag tillslut bestämt mig för att sälja min fantastiska Sinn 356

Servad i september i år (kvitto finns) och fungerar således klanderfritt, inköpt 2007

Kommer med inner- och ytterbox, rese/servicecase, cert, låda för länk med bandverktyg och annat smått och gott
Klockan kommer med tre stycken armband, två stycken stål (med extra länkbitar) och ett svart läder, alla är Sinn original
Klockan är i mycket fint skick
Retur om klockan inte är som beskriven
F2F möjlig i Skåne


Pris: 9000kr, riktigt fint pris nu!! vänligen inga bytesförslag!

Googla eller sök på instagram #sinn356 för fler bilder på denna grymma modell, där finns bla hur klockan ser ut på andra länkalternativ (det är alltså inte min specifika klocka det är bilder på utan mer för att få en känsla för modellen)

Detta är alltså modellen med akrylglas och inte den tråkiga safirmodellen




image.jpg
image.jpg
20141210_203240.jpg
20141210_203343.jpg
20141210_203305.jpg
20141210_203430.jpg
image.jpg
 
Topp