• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nafets77

Breitling
2-Faktor
Klocksnackare,

It’s that time of the year – Sjöö Sandström Annual Editon!

2023 är ett år har vi vågat ta ut svängarna och utforska något utanför ramarna. Vi hyllar vår historia genom att införliva design och färgschema från tidigare år. Volfram är inte bara en del av vår design, det är en del av vår historia och ett material som löper genom vår varumärkesresa. I denna modell för det en given plats i centrum med en bezel i volfram. Det orangea inslaget i urtavlan och gummiband är även det en återblick till vår tidiga äventyrsanda. Annual edition 2023 leveras även med ett extra svart gummiband som ger klockan ett helt nytt uttryck.

Passa på att beställa ditt exemplar för att lägga händerna på denna limiteterande utgåva av endast 86 exemplar.

https://www.sjoosandstrom.com/collection/annual-edition-2023/021286

Hoppas ni tycker om klockan lika mycket som oss!

Hälsningar,

Sjöö Sandström

Annual Edition 23 Image 1080x1080.jpg
Annual Edition Image 3.jpg
Riktigt snygg 🤩
 

aeh

Omega
Coolt och kul med lite nytänk! Siffrorna på tavlan flyger inte riktigt för mig personligen, men annars är den väldigt fin!
 

Fadäsen

Cartier
Blir förvånad över att hitta två Grales av SS på EBay/Bukowskis. Jag själv hittade en Nationella instatsstyrkan NI Skydiver för ett par år sedan på Ebay, nu finns ännu en i Georgien på en handlare där. På Bukowskis finns en Säpo edition till salu. Min fråga och oro är hur tusan kan detta vara möjligt?! Är det en säkpolis som blivit mördad i Ryssland och en som tjänar för
Dåligt i Sverige😨 än mer undrar man om de är stulna och vad händer om man bil serva dom? Bild på den från EBay samt Worldtimer Säpo. Tragiskt tycker jag att den som förtjänar bära den inte vill/kan.
 

Bilagor

  • IMG_0396.png
    IMG_0396.png
    313.2 KB · Visningar: 21
  • IMG_0394.png
    IMG_0394.png
    206.3 KB · Visningar: 20

th0m

Cartier
2-Faktor
Blir förvånad över att hitta två Grales av SS på EBay/Bukowskis. Jag själv hittade en Nationella instatsstyrkan NI Skydiver för ett par år sedan på Ebay, nu finns ännu en i Georgien på en handlare där. På Bukowskis finns en Säpo edition till salu. Min fråga och oro är hur tusan kan detta vara möjligt?! Är det en säkpolis som blivit mördad i Ryssland och en som tjänar för
Dåligt i Sverige😨 än mer undrar man om de är stulna och vad händer om man bil serva dom? Bild på den från EBay samt Worldtimer Säpo. Tragiskt tycker jag att den som förtjänar bära den inte vill/kan.
Varken NI- eller SÄPO-varianterna är statliga upphandlingar och kan säljas av ursprungliga ägarna hur som helst. Det är privata gruppköp. Flygvapnets är den enda som är s.a.s. "officiell".
 
Topp