• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sjuksköterskeklocka, tips önskad

jurassic

Omega
Jag skulle vilja ha lite input på fina systerur.
Något som funkar som ett arbetsredskap för en snart färdig syrra. Tacksam för tips.
 

jurassic

Omega
IMG_3711.PNG
En bild på klocktypen för att undvika förvirring. :)
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Ska ni ens ha klockor maa bakterier och annat? Kör på en gshock annars som tål en ordentlig sprittvätt om du får blod eller andra härligheter på den.
 

Grummel

Breitling
Hej!
Väcker liv på den här tråden nu när examenstiderna är här igen. Är det någon som har ett lite roligare alternativ än de vanliga budgeturen för vårdpersonal. Gärna i ädelmetall.
 

Hampusoa

Omega
2-Faktor
Tissot har en trevlig quartzversion som tidigare sagts i tråden. Finns som pvd rosé. Annars är det nog smyckestillverkare. Lif tex har en version i double.
 

Sennelier

Rolex
2-Faktor
Är kanske de här som avses?
Mycket trevligt ur! Med analog pulsometer ifall alla pulsmätare på avdelningen går sönder exakt samtidigt. Hade jag letat sjuksköterskeur hade detta legat högt upp på listan.

T81.7.221.12.png
 

Hampusoa

Omega
2-Faktor
Tack! Har du någon länk eller liknande till lif-klockan? Hittar inget när jag googlar.
Sif skulle det stå. Ska sitta oklar miyotaverk i. Men när man skriver ut det som urvärk blir man ju lite tveksam:)

 
Topp