• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

'Smaka på Stockholm' tillsammans med Erikson Urhandel & Sjöö Sandström

Moorflax

Patek
2-Faktor
Det här skulle vara enda sättet att lura med frugan på ett event med klockor :D
Jag vill såklart vara med!
 

ERIKSON URHANDEL

Richard Dahlgren
Bästa Klocksnackare,
Nu är dragningen klar och de fyra vilka är välkomna nu på lördag har erhållt ett PM. Inbjudan är +1, alltså dig själv och en person till;-) Nu har jag bett vinnarna att höra av sig å det snaraste för att Om någon inte kan komma beredda plats till någon av er övriga.
Richard
 

kamme

Breitling
Anmäler ej intresse. Är alldeles för osocial.
Dock vore det kul med lite social träning trots allt, när jag tänker efter.
Jo fan, jag anmäler intresse!
Eller gör jag det?
Vet fan inte. Ni får bestämma
 

kamme

Breitling
Det är redan lottat, så anmäl dig,:) så slipper du oroa dig för att få plats.

Jamendåså! Då anmäler jag härmed mitt intresse till den redan avgjorda lottningen.
Eller gör jag det... Tänk om de gör ett undantag och bestämmer sig för att lotta ut en plats till?
Eller om någon avbokar.
Nej nu blir jag osäker
 

kamme

Breitling
Sorry för dålig humor men kunde inte låta bli :D
Dessutom så behöver jag ju lite högre post count hehe
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Äger återigen meddela att jag anmäler mitt intresse!!

(Ungjäv..r som inte kan bestämma sig när de ska fira födelsedag.....)

Nähä!! Får tyvärr åter igen avanmäla mitt intresse. Födelsedags firandet åter igen flyttat till detta datum.
Sorry. Ha så trevligt!!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Nähä!! Får tyvärr åter igen avanmäla mitt intresse. Födelsedags firandet åter igen flyttat till detta datum.
Sorry. Ha så trevligt!!
Hattifnatt!! Det måste varit dig som @kamme haft i åtanke.
Annars ett mycket trevligt arrangemang som @ERIKSON URHANDEL och @Sjöö Sandström bjuder in till, även om Richard tar oss på sängen genom att påtala att alla våra klockor går fel och att det faktiskt var den 1:a redan i måndags.... (och jag som tänkte anmäla intresse i morgon, alltid ute i sista minuten);)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hattifnatt!! Det måste varit dig som @kamme haft i åtanke.
Annars ett mycket trevligt arrangemang som @ERIKSON URHANDEL och @Sjöö Sandström bjuder in till, även om Richard tar oss på sängen genom att påtala att alla våra klockor går fel och att det faktiskt var den 1:a redan i måndags.... (och jag som tänkte anmäla intresse i morgon, alltid ute i sista minuten);)
I detta fallet helt oskyldig!!! Son med flickvän som hattifnattar!!!
 
  • Like
Reactions: TiE

Oscar900218

Cartier
Hej kära Sjöö Sandström fans. Jag ska på Eriksons Urhandel och Sjöö sandströms "Smaka på Stockholm" event nu på lördag. Min kompis som också är väldigt intresserad av klockor kunde tyvärr inte gå med mig och istället för att jag ta med mig någon annan vän som inte är ett dugg intresserad av klockor så tänkte jag i sann klocksnacksanda kolla om någon av er skulle vara intresserad att hänga med mig. Skriv i så fall ett PM till mig så tar vi det där i från :) (svar kan dröja till senare ikväll då jag sitter i uppsatskonen)
//Oscar
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Hej kära Sjöö Sandström fans. Jag ska på Eriksons Urhandel och Sjöö sandströms "Smaka på Stockholm" event nu på lördag. Min kompis som också är väldigt intresserad av klockor kunde tyvärr inte gå med mig och istället för att jag ta med mig någon annan vän som inte är ett dugg intresserad av klockor så tänkte jag i sann klocksnacksanda kolla om någon av er skulle vara intresserad att hänga med mig. Skriv i så fall ett PM till mig så tar vi det där i från :) (svar kan dröja till senare ikväll då jag sitter i uppsatskonen)
//Oscar
@Luminor
 
Topp