• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sommartid i helgen

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Till helgen är det dags igen, sommartid!

Vad har ni för plan, skruvar ni fram alla uren på en gång eller tar ni det eftersom ni använder dom?
 

EricMcG

Panerai
2-Faktor
image.jpg
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Förra gången vred jag upp och ställde alla klockor. Rätt trevlig aktivitet och ursäkt att klämma lite extra på alla i lådan. Får bli en tradition tror jag.
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Så, det är till helgen alla gamlingar dör för att de får sova en timme mindre. Dags att lägga ner den här skiten med sommartid.
 

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Ot: Kom att tänka på nån löpsedel för några år sedan då en herrans massa människor försov sig och kom för sent till jobbet för att deras iphones inte ställt om sig automatiskt under natten :p

För att svara på frågan så ställer jag nog om alla på en gång eftersom jag inte har så många.
 

adress

Friends of KS
Till helgen är det dags igen, sommartid!

Vad har ni för plan, skruvar ni fram alla uren på en gång eller tar ni det eftersom ni använder dom?
Ställer om alla klockor innan jag lägger mig på lördag natt. Sedan hoppas jag att iPhone och iPad gjort det automatiskt under natten. Brukar fungera. Trött är man på morgonen i alla fall - med en timma mindre sömn.
 
Topp