• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sorelle Ronco

toby100

Breitling
Tack Wahre! Nu blev det ett köp från en tysk handlare istället (Uhrenhandler.....Munchen). Även detta gick bra vad gäller utlovad Oris Aquis Date Orange till ett mycket resonabelt pris. Dock är det jobbigt att få leveranser via FedEx. Har nu köpt en till klocka som är under leverans just nu från samma tyska handlare....en Oris Artelier small second pointer day silver. Strul med FedEx nu också...har legat framme i min stad sedan 5 dagar, men de lyckas inte leverera den till min hand + att de inte har någon rutin för att jag kan hämta den själv vid något utlämningsställe :-(

Vad betyder det Markaki skivit ovan "Bump" ??
 

Wahre

Omega
Gick du via Chrono24 och exempelvis trusted checkout eller handlade du direkt från dem med kort eller banköverföring. Är lite sugen på en pjäs de sitter inne på nämligen, men hittar tunt med referenser...
Nej men via uret.se där certet är stämplat ifrån SR och listas som AD på oris officiella hemsida. Därav mina antagande att dessa är goodguys.
 
Topp