Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Sorelle Ronco

Diskussion i 'Diskussion' startad av toby100, 3 november 2015.

1. toby100
    Trådstartare

toby100 Torpare

Hej,

Är det någon som har erfarenheter att handla från den italienska handlaren Sorelle Ronco?

2. Markaki

Markaki Torpare

3. Wahre

Wahre Bonde

Från:
    Helsingborg
    Inga problem alls, Köpte en oris aquis utan krångel ifrån dem.

4. toby100
    Trådstartare

toby100 Torpare

Tack Wahre! Nu blev det ett köp från en tysk handlare istället (Uhrenhandler.....Munchen). Även detta gick bra vad gäller utlovad Oris Aquis Date Orange till ett mycket resonabelt pris. Dock är det jobbigt att få leveranser via FedEx. Har nu köpt en till klocka som är under leverans just nu från samma tyska handlare....en Oris Artelier small second pointer day silver. Strul med FedEx nu också...har legat framme i min stad sedan 5 dagar, men de lyckas inte leverera den till min hand + att de inte har någon rutin för att jag kan hämta den själv vid något utlämningsställe :-(

Vad betyder det Markaki skivit ovan "Bump" ??

Wahre gillar detta.
  5. Markaki

Markaki Torpare

Bump. Ett sätta att komma först upp på forumet...
    Bring
    Up
    My
    toby100 gillar detta.
  6. Shadyboy

Shadyboy Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Gick du via Chrono24 och exempelvis trusted checkout eller handlade du direkt från dem med kort eller banköverföring. Är lite sugen på en pjäs de sitter inne på nämligen, men hittar tunt med referenser...

7. Wahre

Wahre Bonde

Från:
    Helsingborg
    Nej men via uret.se där certet är stämplat ifrån SR och listas som AD på oris officiella hemsida. Därav mina antagande att dessa är goodguys.

Shadyboy gillar detta.
  8. Shadyboy

Shadyboy Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Ja men se där ja. Tack för info!

9. Wahre

Wahre Bonde

Från:
    Helsingborg
    No problemo;)

Mårtenssons ur Brookfield