Timer
Silver
Men olika automater har olika ljud. Vissa är mer sövande än andra, är min upplevelse.Oftast förblir klockan på armen. Finns få saker som är så sövande som en tickande automat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men olika automater har olika ljud. Vissa är mer sövande än andra, är min upplevelse.Oftast förblir klockan på armen. Finns få saker som är så sövande som en tickande automat.
Så oljan rinner ner?Sover inte med klockan. Den ligger på en duk med tavlan mot bordet så oljan rinner ner.
Säker på att du inte har någon konstig hudåkomma? Skämt åt sido, bär du klocka med läderarmband eller länk?Jag tycker att det blir kletigt med svett och hudavlagringar bara efter att man använt den ute på stan några timmar. Att sova en hel natt med den skulle kännas lite yuck