Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Squale Corallo

Diskussion i 'Vintage' startad av Andreas P, 19 augusti 2015.

1. Andreas P
    Trådstartare

Andreas P Bonde

Screenshot_2015-08-19-15-21-34~2.jpg Vad skulle kunna vara rimligt att betala för en Vintage Squale Corallo? Det sitter ett Eta 2892-2 urverk i klockan.
    Hittar inte direkt så mycket info om dessa!

2. KMS

KMS Friends of KS

Från:
    GBG
    Squale har gjort snyggare dykare än denna, imho:).
    Prisbilden borde väl vara nån tusenlapp, men har inte så bra koll på dessa 80-talare.

3. Andreas P
    Trådstartare

Andreas P Bonde

Jo jag vet det finns en hel del snygga modeller :) Jag fick erbjudande att köpa denna för 1700:- ville mest kolla om den är värd pengarna.

China gillar detta.
  4. KMS

KMS Friends of KS

Från:
    GBG
    Låter för dyrt. Tror inte du får tillbaka pengarna om du försöker sälja i Sverige tex.

5. Andreas P
    Trådstartare

Andreas P Bonde

Det var lite så jag tänkte också tack för din input :)

KMS gillar detta.
  6. Jens

Jens I'm only in It for the drugs!

Från:
    Mordor
    Äh, 1500-1700 kan den vara värd tycker jag. Tror inte att det blir svårt att få tillbaka de pengarna på klockan om den inte faller dig i smaken.

J

China gillar detta.
  7. Andreas P
    Trådstartare

Andreas P Bonde

Jag får den för 160 euro inkl frakt det borde den vara värd skulle jag inte gilla den så borde jag få igen pengarna i alla fall :)

8. Jens

Jens I'm only in It for the drugs!

Från:
    Mordor
    Jo, det va väl nåt liknande som jag skrev! ;)

J

9. Banankontakt

Banankontakt Stadsbo

Även om du inte får tillbaka varje krona kan det ju vara värt att köpa den. Jag tolkar det som att du köper den för att du gillar den och inte som en investering. Så om du gillar den och den är värd pengarna för dig, varför inte?