• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Squale SUB39BK

Mr Pear

Cartier
2-Faktor
Pris
13500
Returpolicy
Nej tack. Jag föredrar f2f.
Bilder Skickat
  1. Ja
Som rubriken säger.
Jag lägger nu ut min Squale Sub39 Bk till försäljning. Klockan kommer fullset med kartong och specialdesignat läderfordral. Se bilderna. En dykare med 300m wr.
39mm diameter. Ca 12,3mm tjock.

Jag kan sälja billigare utan länkarna om så önskas.

Ett ur som påminner en del om Blancpain FF, men utan dess pris eller servicekostnader.
Som de flesta vet, har Squale en historik med BP.

Sub 39 bk är ett jubileumsur som såldes i 150 exemplar. Svart tavla med 6-9-12 samt datum.

Urverket är ett Selitta SW200 Elaboree. (Med risk för felstavning).
Den går som en dröm. Avvek när jag använde den frekvent max 5 spd.
Har inta haft den på mig på 2 månader, den har legat i windern, och den visar nu ca 20 sek minus (!!)

Lämnade in den på en service hos AD i Camaiore i Italien förra sommaren, då den kändes konstig i uppdraget. Vet inte riktigt vad urmakaren gjorde, men han skickade räkningen till Squale. Bild på hans anteckningar på påsen finns bland bilderna om du är bra på Italienska.

Klockan kommer original på ett snyggt svart Sailcloth, jag har kompletterat med Squales mesh samt den ”nya” Oysterlänken med dykarförlängning. De borttagna länkbitarna medföljer.

Klockan är i mycket gott skick, men den är använd, så den har självklart lite hairlines.
Messa mig så får du så mycket bilder du behöver för att skapa dig en uppfattning om skicket, om de jag lagt in i annonsen inte räcker.

Frågor? Tjoa till.

Jag uppskattar om du hämtar i Halmstad, eller om vi kan mötas upp på lämplig plats.

I värsta fall kan jag skicka.
 

Bilagor

  • IMG_8942.jpeg
    IMG_8942.jpeg
    380.4 KB · Visningar: 42
  • IMG_8945.jpeg
    IMG_8945.jpeg
    420 KB · Visningar: 45
  • IMG_8939.jpeg
    IMG_8939.jpeg
    391.9 KB · Visningar: 36
  • IMG_8938.jpeg
    IMG_8938.jpeg
    317.7 KB · Visningar: 35
  • IMG_8941.jpeg
    IMG_8941.jpeg
    383 KB · Visningar: 34
  • IMG_8946.jpeg
    IMG_8946.jpeg
    511.7 KB · Visningar: 32
  • IMG_8947.jpeg
    IMG_8947.jpeg
    511.6 KB · Visningar: 32
  • IMG_8948.jpeg
    IMG_8948.jpeg
    400.5 KB · Visningar: 29
  • IMG_8940.jpeg
    IMG_8940.jpeg
    362.5 KB · Visningar: 40
Topp