• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ställ? Sett tråd här

Crayon

Breitling
Hej, har sett en tråd här där någon lagt upp bild på klockställ. Ser ut lite som ett armhäningshandtag. Men var får man tag på den?
14249.jpg
 
L

LadyA

Guest
Eller använda armhävningsgrejen.. Men ärligt?! Dyrt var det väl ändå inte?

Beror kanske på hur många klockor man har?

Tycker det inte var så fasligt dyrt, men gillar man pyssel så borde det ju gå att fixa någon egen variant på den (armhävningsgrejen eller galge som han var inne på).
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Beror kanske på hur många klockor man har?

Tycker det inte var så fasligt dyrt, men gillar man pyssel så borde det ju gå att fixa någon egen variant på den (armhävningsgrejen eller galge som han var inne på).
Pyssla på bara:)
Tanken slog mig aldrig att man skulle ha ett ställ per klocka. Har man ett antal klockor så ligger ju flertalet i ett kassaskåp eller bankfack där ställen känns någon meningslösa. Jag använder bara ställen till de klockor som är framme. Har även ett till frugans klocka. Hon envisas med att lägga klockjäveln preciiiiiiiiis bredvid stället VARJE GÅNG!!:)
 

Molgan

Cartier
Pyssla på bara:)
Tanken slog mig aldrig att man skulle ha ett ställ per klocka. Har man ett antal klockor så ligger ju flertalet i ett kassaskåp eller bankfack där ställen känns någon meningslösa. Jag använder bara ställen till de klockor som är framme. Har även ett till frugans klocka. Hon envisas med att lägga klockjäveln preciiiiiiiiis bredvid stället VARJE GÅNG!!:)

Du inser väl att ENDA anledningen till att hon gör så är för att retas :)
 

Crayon

Breitling
Jag har 5 klockor jag växlar mellan . Några av dom kostar inte mycket mer än stället, därav dyrt i förhållande.
 
Topp