• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Staafen

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Hej,

Om ni gjort affär med mig får ni mer än gärna skriva en rad eller två nedan.

Stort tack för att ni tar er tid!
 
D

Deleted member 4412

Guest
Krängt lite schysta kläder till denna sympatiska o trevliga kille. Inget juck eller strul utan så snabb o smidig som man bara kan önska. En trevlig fika stund hade vi oxå.
Klart en Goodguy i mina ögon!!!
 

Patrik Rosén

Breitling
2-Faktor
Håller på att sälja en klocka till @Staafen , har inte sett hur det gått än (HöHö) men då jag känt hnm i typ 18 år så kan jag intyga att han är 100% GoodGuy!
 
Senast ändrad:

Ukjent

Rolex
2-Faktor
Kjöpt noen band av @Staafen. Han tok seg bryet med å levere banden personlig til meg på min arbeidsplass. Snabb affär og hyggelig klockprat. 100% Goodguy.
 
Senast ändrad:

ErikDg

Omega
Köpte manschettknappar av herrn. Låg på lådan efter bara nån minut så kanonsnabb leverans och jag fick till och med en bonus. 100%GG!
 

1965ek

Patek
2-Faktor
Köpt för lifestyle för första gången och fick en toopenstart i form av säljaren @Staafen
Toppen att göra affär med, snabb leverans och extremt trevlig i kommunikationen. 100% good guy i min bok!
 
Topp