• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Stanley Cup ring

Här får du chansen att köpa en unikt investering. Jag säljer en äkta Stanley Cup ring som man bara kan får om man är med och vinner Stanley Cup i NHL.
Ringen kan inte köpas hur som helst även om man har pengar, man måste har tur för att får tag på en. Så vitt jag vet så finns det ingen Stanley Cup ring som man kan köpa i Sverige just nu.

Så är du en hockey fan eller bara nån som vill sticka ut från mängden med en Stanley Cup ring så har du chansen här.

Det är en personal Stanley Cup ring från 2004 då Tampa Bay Lightning blev mästare.
Ringen är 10K vit guld, väger nästan 40 gram, ringen har 72! ÄKTA diamanter! 39 blåa diamanter som representerar lagets färger samt 33 vita diamanter. Ringen är gjord av Intergold som har gjort mästarringar åt Lightning, Red Wings, Penguins och många andra stora sportlag i Nordamerika.
Ringen är en USA storlek 10. Eftersom ringen är guld så går det att förstora eller förminskar i storleken hos en guldsmed.
Ringen är helt original och i bra kondition, en Stanley Cup ring låda kommer att följas med.
Följer med en certifikat från TJ collectibles.

Har du frågor så är det bara att maila eller PM.

Ringen är inte en fake som du ser på andra auktion sidor eller liknande, ringen är original och äkta. Jag är villigt att göra upp dealen hos en juvelare så att de kan kollar upp att diamanterna är riktiga.

Dealen kan göras upp f2f i Sundsvall eller Stockholm, eller skickas med post.

Pris: 45.000kr eller byte mot Rolex.











 
Topp