• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jockinho

Patek
2-Faktor
Tackar.. Yes tyckte det blev riktigt bra jag med.. Varför gillar du inte tritium? Hur coolt som helst ju.. :D

Vet inte, något med det estetiska med tuberna. Iof lite olika från klocka till klocka. En av de jag testat...
1A313859-6C29-4079-90BA-73DD06CC09F3.jpeg


Edit: tycker ex. din traser gör sig bättre i dem kontra deep blue ovan. Dock coolt att de lyser hela tiden utan laddning och i många olika färger.
 
Senast ändrad:

BoZ80

Rolex
2-Faktor
Snygg..vad är det för färg på tavlan?

Tack! Den ska vara svart men den har en en lätt fume effekt. Även en lätt struktur, jag vet inte vad den korrekta benämningen är men det är som sunburst fast det löper vertikalt över tavlan. Så den skiftar från kolsvart till grå och lite brunt nästan beroende på ljus.

Ett par bilder från eftermiddagens provkörning i det vilda:
20200420_170505.jpg

20200420_185749.jpg


Vänligen ha överseende med att jag kan noll och ingenting om fotografering. :bag:
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Tack! Den ska vara svart men den har en en lätt fume effekt. Även en lätt struktur, jag vet inte vad den korrekta benämningen är men det är som sunburst fast det löper vertikalt över tavlan. Så den skiftar från kolsvart till grå och lite brunt nästan beroende på ljus.

Ett par bilder från eftermiddagens provkörning i det vilda:
20200420_170505.jpg

20200420_185749.jpg


Vänligen ha överseende med att jag kan noll och ingenting om fotografering. :bag:
Ser riktigt trevlig ut. Grattis till köpet :).
 

HSK

Patek
2-Faktor
Nix inte testat det. Snabbsökte fram en bild här och det såg fint ut. Tack för tipset :)
Jag köpte ett själv och är ruskigt nöjd för de löjliga 200kr som bandet kostar. Rekommenderas varmt! Minns dock inte vem det var som hade just en Squale Pepsi på ett sånt band men han eller hon kanske träder fram här så småningom. :)
https://klocksnack.se/threads/gummi-i-20mm-med-”curved-ends”-även-21mm-i-svart.116097/
Aha, för en gångs skull var det inte jag som var förvirrad, wohoo! :D
Haha, nä förvirringen (eller rättare sagt det usla minnet) brukar det vara jag som står för! :p
 
Senast ändrad:

Chumba

Rolex
Tack! Den ska vara svart men den har en en lätt fume effekt. Även en lätt struktur, jag vet inte vad den korrekta benämningen är men det är som sunburst fast det löper vertikalt över tavlan. Så den skiftar från kolsvart till grå och lite brunt nästan beroende på ljus.

Ett par bilder från eftermiddagens provkörning i det vilda:
20200420_170505.jpg

20200420_185749.jpg


Vänligen ha överseende med att jag kan noll och ingenting om fotografering. :bag:
Riktigt cool.. :)
 

HSK

Patek
2-Faktor
Jasså?! Corona eller?
Nej, CNS har alltid varit usla på att besvara mail och tagit extremt lång tid på sig att leverera även om vissa ibland har haft tur. Dock verkar det vara värre än någonsin just nu och det är många som har väntat i flera veckor eller till och med ännu längre och fortfarande inte har fått sina varor. :(
 

jlind

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Nej, CNS har alltid varit usla på att besvara mail och tagit extremt lång tid på sig att leverera även om vissa ibland har haft tur. Dock verkar det vara värre än någonsin just nu och det är många som har väntat i flera veckor eller till och med ännu längre och fortfarande inte har fått sina varor. :(
Instämmer, alltid varit segt men inte så här segt. Kanske är mycket beställningar som kommit in nu iom "70% Sale" ? Eller så är det ett sjunkande skepp och de har helt enkelt sluta bry sig.
 
  • Like
Reactions: FOQ
Topp