• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Meridius

Panerai
2-Faktor
Hello gang. Kanske finns en tråd för digitala klockor men tycker iaf att frågan platsar under affordable. Och det är ju här man hör hemma.

Är sugen på en ny jobbklocka. Har haft en suunto Core i 5+ år nu och ääälskar att den går på batteri. Har nog bytt batteri 2 gånger under de fem åren. Men nu är det dags för något nytt och jag inser att det kanske blir uppladdningsbart. Vill gärna ha lång batteritid så massa funktioner är inte nödvändigt. Någon som kan tipsa om någon Suunto/Garmin som passar mina krav? 🙏🏻
 

Okonomiyaki

Panerai
2-Faktor
D2D79046-E813-4925-B948-D68F13F3CCF3.jpeg


AF2E4D20-9FBE-49A6-8431-275EC81F8E5B.jpeg

”Diamonds and rust” 1983.
Är bezel blå och tavla svart?
 

Baramats

Audemars
2-Faktor
Info: tydligen har byggnaderna som hyser Roldorf och co samt Halios verksamheter brunnit ner i veckan. Tragiskt som sjutton, inga skadade enligt uppgifter men hårda slag mot de som hade verksamheter där.

EDIT: oklart om Halios hade sin huvudsakliga lokal i den byggnaden.


B1731CED-99D0-41C0-8ECA-89CEF29C602B.png
 
Senast ändrad:

Jockinho

Patek
2-Faktor
Satan så trevlig den är! ❤

Ingen som har en Seiko SPB147 till salu till ett rimligt pris, innan jag köper en sån där sub.

denna? Är väll ok pris med länken 🤷‍♂️
 

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor
denna? Är väll ok pris med länken 🤷‍♂️
Det är min gamla. Och minst 5 ägare sen jag sålde den i november 😐

Och dessutom så är den nu dyrare än vad jag sålde för.
 
Topp