• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Sebastard

Vacheron
D45164D4-EE57-4A15-A768-C96A7C2DF4AF.jpeg
 

Meridius

Cartier
2-Faktor
Såg någon här (tror jag) som nämnde bandtillverkaren Fluco, vilka varit helt okända för mig. Men så kollade jag in hemsidan och tyckte om det jag såg. Finns det någon i denna eminenta tråd som har någon erfarenhet av märket och kan yttra sig innan man klickar hem något? 😇
 
65k är väl lite ot kanske 😁 men får väl svara som UN representanten i tråden.
Jag hade nog inte köpt någon klocka för 65k, men hade hellre köpt en UN för 65 än en Seadweller för dubbla summan, dock ingen UN i den färgkombination.
65k är väll inte så ot för en helt ny av AD och som har ett listpris på ca 100k. Den verkar även vara svår att få tag på hos gråhandlare.

Tycker den är väldigt snygg iaf, gillar rosé guld 😁
 

MoHaha

Rolex
2-Faktor
65k är väll inte så ot för en helt ny av AD och som har ett listpris på ca 100k. Den verkar även vara svår att få tag på hos gråhandlare.

Tycker den är väldigt snygg iaf, gillar rosé guld 😁

Priset är säkert bra, (och prisvärd jämförd med annat "high end". Jag gillar UN 🙂) men 65k är ändå aningen off-topic i micro och affordable tråden
 

MoHaha

Rolex
2-Faktor
Du kan va OT! Kul klockor i likvärdig liga som betydligt dyrare statustrams tycker jag alltid är topic, det var allt 👋🏼
Tack, men jämförd med dig är jag en amatör på ot 😘
I övrigt är vi överens.
Men min sjukt prisvärda UN Skaune edition brukar raderas varje gång jag postar bild på den här i tråden så det finns vissa med avvikande åsikter 😁

20220122_214541.jpg


3, 2, 1...
 
Topp