• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jenna

Omega
Wow, det uret är vrålfint! 🤩 Fler ur med mintgröna tavlor åt folket.
20221201_093704.jpg
Tack! Den kommer nog bli en favorit 🤩
 

Smooth Operator

Rolex
2-Faktor
Tack! Den kommer nog bli en favorit 🤩
Ja, det uret har alla förutsättningar att bli en favorit. Om du vill ha något kul rosa så är denna rätt fin och med Ø38 mm.
 

Jenna

Omega
Ja, det uret har alla förutsättningar att bli en favorit. Om du vill ha något kul rosa så är denna rätt fin och med Ø38 mm.
Tack för tips :)
 

v0n

Patek
2-Faktor
jaja, bättre pissvatten än inget vatten alls :bored:
Roat mig med att ligga å lura under hopptornet med förhoppning att dra ner badbrallorna på nån, alternativt grabba tag i en fot eller två....
0636pCh.jpg

...för att sedan gömma mig under Jean-Pierre
db7V6GP.jpg

Synd bara att jag var helt själv i bassängen, typiskt!...🫤
ABe51Mu.jpg

AZKVWjs.jpg

gcYDdFH.jpg
 

Smooth Operator

Rolex
2-Faktor
jaja, bättre pissvatten än inget vatten alls :bored:
Roat mig med att ligga å lura under hopptornet med förhoppning att dra ner badbrallorna på nån, alternativt grabba tag i en fot eller två....
0636pCh.jpg

...för att sedan gömma mig under Jean-Pierre
db7V6GP.jpg

Synd bara att jag var helt själv i bassängen, typiskt!...🫤
ABe51Mu.jpg

AZKVWjs.jpg

gcYDdFH.jpg
Tack för alla skratt bäste @v0n. 🤣
Har precis letat fram en rulle som jag inte sett på bortåt 20 år. En gång i tiden såg jag den minst 1ggn/år och hade den på VHS. Med "din" Enzo på armen är det dags igen endera dagen.
20221201_172222.jpg
 
Senast ändrad:

Rotwang

Rolex
2-Faktor
Sjukt avis. Hade en i korgen och hann betala med PayPal så pengarna drogs. Sen fick jag att den var slut och pengarna gavs tillbaka efter en halvtimme. Fy fan va less jag var (är) 😂
Jag vet hur det känns, har varit där. Jag har mer eller mindre gett upp hoppet att köpa en Anordain med de specar jag vill(e) ha. Men men, you win some & you lose some.
 

Baramats

Audemars
2-Faktor
94035D1C-D107-4EEC-9140-A8C5186E833B.png


Köptips, aj löv majn.


 

Baramats

Audemars
2-Faktor
94035D1C-D107-4EEC-9140-A8C5186E833B.png


Köptips, aj löv majn.




Oj…nu har jag snart 2 😁
Ping du @Kreacon som letar 39 mm snygg och cool dykare.
 
Senast ändrad:

Knäckehäxan

Panerai
2-Faktor
Näh, ser så ut. Jag kan tycka att det är lite dyrt för en kvartskronograf eller fieldklocka med SW200 tillverkade i Kina. Deras slogan är ju väldigt opassande och de verkar ju köra med snacket ”klippa bort mellanhänderna för att kunna erbjuda billig lyx till massorna” också 🤣
Haha tjena. Jag kan kränga DW för 8000kr och hävda samma sak. Det gör det ju inte sant för det 😂
 

Rooster91

Panerai
Står lite i kvalet om man ska byta ut bulovan mot något annat roligt. Försöker ha en liten samling där jag använder alla regelbundet. O jag tokdiggar den, men den är lite för stor för att jag ska välja den framför andra favoriter. Dras mer åt mindre klockor.
Hört att de ska släppa en mindre version av denna blir nog ett givet köp.
IMG_20221114_092912.jpg
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Står lite i kvalet om man ska byta ut bulovan mot något annat roligt. Försöker ha en liten samling där jag använder alla regelbundet. O jag tokdiggar den, men den är lite för stor för att jag ska välja den framför andra favoriter. Dras mer åt mindre klockor.
Hört att de ska släppa en mindre version av denna blir nog ett givet köp.
IMG_20221114_092912.jpg
En sån vill jag testa någon gång. Jag har dock för mig att den ”lilla” månklockan bara är typ 2mm mindre.
 

Rooster91

Panerai
En sån vill jag testa någon gång. Jag har dock för mig att den ”lilla” månklockan bara är typ 2mm mindre.
Japp denna är på 45mm, mina handleder är på under 18cm så den bärs ganska stort. Med en tröja är den 👌👌 men ingen klocka som åker på när det är sommar och jag har en tshirt.
43mm hade vart intressant, klockan är verkligen bra på många sätt. Hög frekvens kvartz, bra länk, snygg,unika pusher, mån historia graveringen på baksidan..
IMG_20221114_143924.jpg
 
Topp