Bronsdag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har Ginaulten krympt i tvätten?!
You know you’ve been me !Har Ginaulten krympt i tvätten?!
Ja.Någon som vet vad det här är för mjölk?
Vad man saknar kaffegrädden! Vad hände med den egentligen?Någon som vet vad det här är för mjölk?
Hälsar på solen med Zodiac
Den är riktigt häftig. Bästa Rootbeer-färgerna. Ingen aning om något, ett auktionsfynd från Japan.Den däringa är så cool. Årtal? Fler bilder tack!!
Den är riktigt häftig. Bästa Rootbeer-färgerna. Ingen aning om något, ett auktionsfynd från Japan.
Har inga bilder än, blir ett snabbt ex:
Otroligt bra!Svårt att ta något annat för tillfället.
Vad tycker du om den? Är det nc003?Dagens/månadens Horloscaphe
Jag tycker den är grymt bra! Proportionerligt case, jättebra lume. Gummibandet är jättestyvt, man måste orka bryta in det. Prova!Vad tycker du om den? Är det nc003?
Riktigt grym! Hojta till om du tröttnar och vill byta mot något kul eller mot cash. Annars får det kanske bli en order snart för mig. Skulle gärna hitta en passande länk bara. Har du sett om någon lyckats få dit något passande?Dagens/månadens Horloscaphe
Riktigt grym! Hojta till om du tröttnar och vill byta mot något kul eller mot cash. Annars får det kanske bli en order snart för mig. Skulle gärna hitta en passande länk bara. Har du sett om någon lyckats få dit något passande?
Snyggt! Är mest quartzaren som lockar just nu. Exakt den du har faktiskt med hjälmen på. Skulle behöva sälja av lite först bara men är för dålig på att sälja saker jag gillar.Det är en NC003, jag har en gammal billig Tid&Ting oyster till femsiffrig Sub som passar hyffsat.
Jag har en automatisk NC003 som jag kan släppa. En av 49 som han byggt än så länge.