• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Strela, titta på denna, den är fin...

UncleBear

Panerai
Klockan är såld. Tack köpare och KS för annonsplats.

Har nu sålt klockan Som jag hade till försäljning under rubriken Kom & köp Bästa pris kompis....

Om du uppfattar att något är helt tokigt och fel är jag tacksam för synpunkter via PM.

Tänker även sälja denna klocka.
Även denna klocka är en ryss. Klockan är en reedition av en mycket vacker klassisk klocka från -50 talet.
Klockan mäter 38 mm i diameter och bygger 15 mm på höjden.
I klockan finns Poljots välkända urverk 3133.

Bilder på en hårig arm och klocka enligt nedan:
image-jpg.181473

Klockan servades oktober 2013 när jag bytte glas hos leverantör efter en klumpig vardag på kontoret där dörrkarmen var ivägen. Original mineralglas sattes in. Säljaren bytte i samband med det även läderband på egen hand vilket uppkattas.
Klockan är i bra skick.
Bild på klocka tillsammans med servicepapper från försäljare nedan:
image.jpg

På undersidan finner du ett glas som visar verket. Fint.
image.jpg

image.jpg

Boxen följer med i köpet.

Från återförsäljaren finner du mer bilder på uret. Säljs på poljot24.de för 585 Euro ny. Tänker mig ett pris på 1900 sek för min. Mer bilder skickas efter önskemål. Hör av dig om du tycker priset är galet! Om 1800 kr är bättre för dig funkar det också....
1700 kr kostar den idag för att jag har det gött.
En sämre dag kan klockan bumpas med prishöjning.;)

Retur: Om klockan inte är i skick som beskrivet ovan är det retur inom 24 timmar som gäller för köpare. Klockan och ägaren befinner sig i fiskelägret i Göteborg och säljs gärna F2F. Är ibland i Sthlm så det kan funka med en affär även där om datum är rätt.

Må gott
 
Senast ändrad:
Topp