• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

essGunnar

Audemars
2-Faktor
IMG_20180912_121642.jpg

Vem behöver 6-siffrig maxi-boett när det finns bra vintage?
 

DrFlex

Cartier
Var har du köpt detta armband? ..vilket gummiband passar Rolex bäst.. aah typ, var hittar man den bästa Walk In Shop och NätShop?
Jag besitter alltså en 116610LN och skulle gärna ha något ombyte till denna :)
Precis som Snoozarn skrev är det ett Rubber B.
Tror inte någon butik i Sverige säljer dessa längre utan det är nog att beställa på nätet.
Jag köpte mitt via en medlem här på KS.
 

Ukjent

Rolex
2-Faktor
Tack. Googlade runt lite och fann det. Får bli ett sånt... Såg någon gammal blogg om att Nymans Ur hade dessa oxå.

Precis som Snoozarn skrev är det ett Rubber B.
Tror inte någon butik i Sverige säljer dessa längre utan det är nog att beställa på nätet.
Jag köpte mitt via en medlem här på KS.
Om jeg ikke tar helt feil så selger LuxuryWatches RubberB. Tror de har rett bra pris også jämfört med hva Nymans tog og hva de tar selv på rubberb.com.
 

PhilipH

Cartier
2-Faktor
Tjena! Ny här på ks
Jag letar fibrilt efter en 14060, gärna årsmodell 91 men verkar vara svårhittat.. :/
Några som har något bra tips vart jag kan leta förutom är på ks?
Om du är novis i klocksvängarna skulle jag råda dig till att hålla dig kvar på KS, annars finns Chrono24, även blocket funkar om man vet vad man ska kolla efter.
 
Topp