• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Supreme

Ganga

Omega
Jag blev kontaktad av Supreme angående en klocka som jag hade till salu. Därefter gick det snabbt.
Supreme hade några frågor och jag gav några svar. Vi kände oss båda nöjda och vi gjorde affär.

En extremt smidig affär där Supreme var tillmötesgående och mycket trevlig att ha och göra med. Både före, under och efter affären då vi ordnade med kvitto efter det att affären blivit gjord.

Får jag chansen så kommer jag inte tveka att göra affär med Supreme igen! KS har fått en trevligt tillskott!
100 % good guy i min bok!
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Sålt en klocka F2F. Jättebra kommunikation och blixtsnabb affär med denne mycket trevlige forummedlem! Rekommenderas varmt - 110% Goodguy!
 
Senast ändrad:

Wasabi

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt en klocka av herr @Supreme.
Väldigt smidig affär och otroligt trevlig kille!
Förutom ett riktigt bra köp så snackade vi en massa om klockor etc.
Klockan var i utomordentligt skick. Fick riktigt bra bilder på begäran på eventuella repor och dylikt, men de syns inte ens i verkligheten om man inte tar bilder med bra belysning etc. så klockan var i bättre skick än vad jag anade, näst intill nyskick.

Klockan skickades igår och jag fick hem den idag, mycket bra packad, tog lite tid tills man ens kom fram till klockboxen (så bra packad var den☺️).

110% GG i min bok, gör gärna fler affärer med denna herre :happyhappy:
Mvh Wasabi
 

Lundgren🥊

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Sålde en klocka på distans för över 10k, snabb och smidig affär där pengarna satt på kontot utan några konstigheter. Helt klart en GG!
 

Npd

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt klocka av @Supreme. Oerhört seriös och trevlig säljare som skickade klockan blixtsnabbt efter betalning. GG alla dagar i veckan!
 
Köpt en Seiko på distans av @Supreme, fantastiskt smidigt och snabb! Dessutom har vi exakt samma handledstorlek vilket var ett plus.
 

Bilagor

  • 8BA66D39-7AFC-4D47-A408-026DBFF3BF22.jpeg
    8BA66D39-7AFC-4D47-A408-026DBFF3BF22.jpeg
    485.8 KB · Visningar: 4

parasec

Rolex
2-Faktor
Sålt en klocka för andra gången till @Supreme och även denna gång blev det F2F. Tydlig och bra kommunikation och blixtsnabb affär.
Under överlämnandet hann det även bli lite klocksnack på stående fot med denne väldigt trevlige klockentusiast! Rekommenderas varmt - 120% Goodguy!
 

M1cke

Omega
2-Faktor
Sålde en Seiko till Supreme F2F efter lite chattande här i forumet. Inga konstigheter, snabbt och smidigt. Kan rekommendera den här killen utan förbehåll.

/Micke
 

walhak

Omega
2-Faktor
Jag köpte en Seiko SKA371 av @Supreme och den levererades snabbt och i utlovat skick. Bra paketerat och bra kommunikation, helt enkelt en supersäljare och såklart 100% good guy.
 
Topp