• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Svårt att välja tavla till DJ II

danne10

Panerai
2-Faktor
Diamant tavla funkar galant och jag är varken kvinna eller diktator :)

qW290iV.jpg
 

Optimisten

Cartier
Köp diamanturtavlan om du vill, jag kan erkänna att jag varit lite lockad själv. Men tänk på hur svår den blir att sälja om det blir aktuellt.
 

116334

Breitling
Blå med stav är ju gjuten.

Sen tvekar jag som fan på om man skall köra med räfflad eller slät, mitt nickname till trots...

Det var bara extremt dålig fantasi från min sida när jag reggade mig här. Lutar faktiskt åt att jag kommer vara 116334 med en 116300. :)
 

Tommytvigg

Cartier
Blå med stav är ju gjuten.

Sen tvekar jag som fan på om man skall köra med räfflad eller slät, mitt nickname till trots...

Det var bara extremt dålig fantasi från min sida när jag reggade mig här. Lutar faktiskt åt att jag kommer vara 116334 med en 116300. :)

Ja med det nicket är det bara att slå till på en :happyhappy: Personligen tycker jag den räfflade ser mycket trevligare ut.
 

Stenbocken

Breitling
Den blå tavlan på DJII med index är mycket mörkare blå i verkligheten än den ser ut på katakogbilderna. Personligen föredrar jag den ljusare blå tavlan, med romerska siffror. Och den ser snyggare ut i verkligheten än på katalogbilderna.
 

A.Gold

Omega
När Archie tecknar upp sin generalisering av DJ-bärare så undrar man ju om han beskriver sig själv.... Hans tryne är det första som poppar upp i mitt huvud.

Vem skriker han åt i det andra klippet?
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Blå med stav är ju gjuten.

Sen tvekar jag som fan på om man skall köra med räfflad eller slät, mitt nickname till trots...

Det var bara extremt dålig fantasi från min sida när jag reggade mig här. Lutar faktiskt åt att jag kommer vara 116334 med en 116300. :)

Nicket är inte så noga... Kolla bara på mitt ;)

Äger idag bara Tag Heuer och Rolex :D
 

Optimisten

Cartier
När Archie tecknar upp sin generalisering av DJ-bärare så undrar man ju om han beskriver sig själv.... Hans tryne är det första som poppar upp i mitt huvud.

Vem skriker han åt i det andra klippet?

Det värsta med Archie är hans gigantiska vårta på hans vänstra tinning. Den kan inte "unsee":s.

Men du måste förstå att detta är en karaktär, en performance. När samma kille är Paul Pluta tror jag att han är mer sig själv.
 

A.Gold

Omega
Det värsta med Archie är hans gigantiska vårta på hans vänstra tinning. Den kan inte "unsee":s.

Men du måste förstå att detta är en karaktär, en performance. När samma kille är Paul Pluta tror jag att han är mer sig själv.

Jo det stämmer ju, men det är nog grundat i personlighet som ligger nära hans alter ego. Mindervärdeskomplexet i honom skriker :)
 
Topp