• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Svanis115

Paneraiman82

Cartier
2-Faktor
STOR tumme upp från mig! Först betalade jag handpenning mötte upp och vips hade jag klockan i min hand! Så då swishade jag resten. Grymt trevlig klockguru :) 100% good guy
 

Watchmania84

Cartier
@Svanis115 nu har jag försökt med både telefonsamtal och sms men du svarar inte. Först tar du 4 veckor på dig att skicka en klocka i 100k klassen som du fått betalt för. Sen får du 5k i handpenning på den Hubloten du hade till försäljning, och lovar att skicka den samma dag. Nu har det gått 2,5 vecka och inte har du hört av dig eller gett mig mina pengar tillbaka. Det är inte ok! Är det fler än jag som haft problem med Svanis?
 

Svanis115

Cartier
2-Faktor
@Svanis115 nu har jag försökt med både telefonsamtal och sms men du svarar inte. Först tar du 4 veckor på dig att skicka en klocka i 100k klassen som du fått betalt för. Sen får du 5k i handpenning på den Hubloten du hade till försäljning, och lovar att skicka den samma dag. Nu har det gått 2,5 vecka och inte har du hört av dig eller gett mig mina pengar tillbaka. Det är inte ok! Är det fler än jag som haft problem med Svanis?

Ber om ursäkt för det @Royal Watches ska ge dig din handpenning tillbaka, väntar dock fortfarande på kontonr från dig för att göra detta. Du får gärna PMa eller smsa så fixar jag det omedelbart.
 

Mojbjörn

Cartier
Köpte en klocka i 20k klassen av denne man. Vi möttes f2f och det hela gick som tåget!
Klockan var precis som beskrivet.
Blir tumme upp på denna!
100 GG :)
 
Topp