• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Åh, @Aurum det var länge sen jag såg dig en tråd för moderna klockor!

Två varianter på ljusblå fanns som ser ut att matcha bra.

Haha, kameran på min telefon ändrar färger i ljus. Bättre bild nedan som mer liknar hur bandet faktiskt ser ut
IMG_20230216_132851453.jpg
Då har du inte hängt med, är mycket moderna klockor här nu. De ljusblåa jag sett ser risiga ut. Antingen får det vara samma färg eller bryta av. Googlade då jag har en ljusblå plastklocka. Föredrar nog iofs det vita originalbandet ändå.

Ditt ser sådär ut på bild, men bättre än ljusblåa.
 

ChriWikst

Omega
2-Faktor
Tips till er som letar efter en men inte vill betala överpriser är att kolla in ett annat forum.
Upplever att priserna är och varit bra mycket lägre där.
Exempel;

Bra priset i jämförelse med här.. Men endast tysktalande skrämmer lite.
Har du/någon köpt där ifrån?
 

NRE

Vacheron
2-Faktor
Vilken ska jag behålla och vilken ska svågern få?
Mercury eller Moon till mig? 😅
31FE6F3D-A95A-4FB6-B6AF-ED0DCC922B2E.jpeg
Jag plockade upp en moon och en pluto i Berlin för ett par veckor sen. Upplevde moon som alldeles för lik min vanliga speedy och sålde den efter bara en dag. Pluton däremot tycker jag blir lite roligare. Med andra ord, behåll mercury!

Fick även tag på en sun, men den var beställd av herr @Jonulf tvärs över gatan hemifrån
 
Jag plockade upp en moon och en pluto i Berlin för ett par veckor sen. Upplevde moon som alldeles för lik min vanliga speedy och sålde den efter bara en dag. Pluton däremot tycker jag blir lite roligare. Med andra ord, behåll mercury!

Fick även tag på en sun, men den sålde jag till herr @Jonulf tvärs över gatan hemifrån
Jag äger ju ingen speedy (än..) så jag gillar Moon skarpt. Ett snyggare band så blir den nog jäkligt bra.
Däremot gillar jag också det mörkare i Mercury. Men just nu lutar det åt att behålla Moon!
 
Topp