• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SWC

Mamel017

Breitling
2-Faktor
Sålt en PP till @SWC

Genomgående trevlig, tydlig och konsekvent. Inga som helst konstigheter. Gör gärna affärer igen i framtiden.
 
  • Like
Reactions: SWC

Zhersz

Omega
Sålde en Rolex till @SWC

Alltid lika smidigt, säkert och trevligt att göra affär. 100% Goodguy. Mina starkaste rekommendationer !
 
  • Like
Reactions: SWC

Cashmiri

Omega
2-Faktor
Köpt en Rolex av @SWC . Väldigt tillmötesgående och bra kommunikation. Smidigt från start till slut, inga konstigheter.
Gör gärna affär igen, rekommenderas!
 
  • Like
Reactions: SWC

Jospers

Omega
2-Faktor
Köpt en rolex av SWC som överlämnades till en anhörig till mig. Väldigt hjälpsam och tillmötesgående, gör gärna affär igen. 10/10!
 
  • Like
Reactions: SWC

M.I.

Omega
Köpte tillhörigheter från SWC på distans. Inga konstigheter, snabb, trygg och smidigt affär. Rekommenderas 100 %!
 
  • Like
Reactions: SWC

Rojjben

Cartier
2-Faktor
Köpt klocka av @SWC . Bara gott att säga om herrn! God kommunikation vilket jag värdesätter högt. Klockan var i utlovat skick och inga konstigheter någon gång under affärens gång.

Tusen tack för rekorderligt bemötande! 🙏🏼
 
  • Like
Reactions: SWC

K97

Cartier
Tredje affären med @SWC, köpte en helt ny Rolex. Betalade i förskott, och fick klockan levererad som utlovad. Rekommenderas starkt. Denne herre är klass rakt igenom!
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Sålt klocka, enkelt och smidigt!
682E74FE-69EB-4DFB-BA83-866B12D8C109.png
 
  • Like
Reactions: SWC

MJ11

Breitling
Köpte en rolex på distans av @SWC . Enkel och rak kommunikation samt tålmodig herre. Rekommenderas starkt! Good Guy👍🏼
 
  • Like
Reactions: SWC
Topp