• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tävling: 4000?? 4000!!

Camo00

Patek
Jojo, tiden går fort när man har många klockor!

Det har visst blivit 4000 inlägg på lite drygt ett år på det här nördiga forumet! Och med tanke på att jag kanske skrivit 40 inlägg totalt på andra forum sedan 1995 är 4000 väldigt många... Det säger också mycket om hur bra forumet är och hur bra man trivs här!!
Jag vet att Davvan tycker att Familjeliv är bättre på det mesta, men jag tycker faktiskt att man får bättre svar här, vad man än frågar! Jag har iaf lärt mig massor om bilar, hifi, resmål, matlagning, läderslöjd, juridik, fotografering, öl och en hel del om klockor...

Så, ett gigantiskt Tack till ledningen; Spencer66, daviden och Denke, och alla här inne som gör livet online lite roligare!!



Inget firande utan tävling såklart!!

Priset denna gång är ett gäng finfina band i 20 och 22 mm, både nato, zulu och läder! Flera band är aldrig använda! (Mobilkameran är död, därav inga bilder...)

Tävlingen går till såhär:
Ta en bild innehållandes en klocka och en siffra
, tex ett nummer utanpå Veckorevyn eller siffran på Ditt hus.
Posta bilden i tråden, innan söndag 29/12, 23.59

Sedan lägger jag alla nummer som kommit in i en hatt och drar en vinnare! :)

Lycka till!!
 

Hubbatix

Cartier
Stort grattis! :)

TQivHPF.jpg


(Bonusfråga: Vems tröja?)
 
Topp